Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Diverse programma`s niet op te nemen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Nadat alle problemen opgelost waren, was ik weer tevreden met m'n "kastje" ,maar nu (al)weer niet op kunnen nemen van programma's op "de Belg" en BBCFirst vind ik weer balen. Mijn buurman kan met Humax wel alles opnemen. Spijt knaagt weer...

    Reageer


    • #32
      Hoe kan het dat de ene Deltaklant met een duur pakket niet kan opnemen en basispakket met Humax wel. Als het om opnamerechten gaat,is dat toch voor iedere Delta klant gelijk?

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door Toos Bekijk bericht
        Hoe kan het dat de ene Deltaklant met een duur pakket niet kan opnemen en basispakket met Humax wel. Als het om opnamerechten gaat,is dat toch voor iedere Delta klant gelijk?
        het is met IPTV / DIT technisch vrij gemakkelijk om bepaalde mogelijkheden aan of uit te zetten.
        en bij een aantal kanalen is opnemen, e.d. niet (meer) mogelijk, iets dat wordt door de content leverancier afgedwongen.
        bij coax-TV kun je met een decoder alles opnemen wat je wilt, want het verhinderen daarvan is technisch wel mogelijk, maar wordt niet gedaan.

        Reageer


        • #34
          Niet bepaald netjes. Betaal je meer voor het pakket en krijgt minder. Ga maar weer eens een e-mail insturen.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X